02 grudnia, 2016

Lene Bjerre na Święta







71 komentarzy :

  1. Super! takie ozdoby w stylu skandynawskim bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe produkty, można zakochać się w tych świątecznych stylizacjach : ) Duński design w najlepszym wydaniu – prostota, oszczędna kolorystyka, oryginalne wzornictwo. Nie przepadam za nadmiarem ozdób we wnętrzu, ale na święta lubię trochę zaszaleć z dekoracjami. Akurat te bardzo trafiają w mój gust, są subtelne, a jednocześnie zwracają uwagę. Z chęcią obejrzę więcej dekoracji tej marki : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świąteczne ozdoby są cudowne ! Najlepiej prezentują się w mieszkaniach stylizowanych na klimat Skandynawski :]

    _____________________________
    hurtownia żarówek samochodowych

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ozdoby. Gdy widzę światełko, ciepełko od razu na myśl przychodzi mi dom moich dziadków na święta i rozpalony kominek

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne cudeńka, jestem po prostu nimi zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten klimacik :] Tam to we wszstkim można go dostzec, piękne zdjęcia :]


    okno dachowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Do takiego domku tylko pewnie sniegu brakuje :]

    OdpowiedzUsuń
  8. No naprawde takie dodatki są naprawde bardzo fajne, a w szczególności w zimę. Ja bardzo lubię tą porę roku, ponieważ ostatnio robiłem sobie testy alergiczne z krwi i okazało się, że mam alergię na pyłki, dlatego kocham zimę, bo nic nie rozkwita :D
    A takie ozdoby nadają naprawde blask tej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna recenzja. My chcemy z mężem kupić nowe mieszkanie developer krakow wiec szukamy wskazówek a to chyba kilka z nich
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zima + styl skandynawski to chyba dwa najbardziej dopasowane elementy w historii. :D Takimi dodatkami to nawet ja się zachwycam - gruboskórny facet. :P Super sprawa! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale się komponuje ta biel ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to prawda, wszystko bardzo fajnie wygląda. Ale ostatnio wpadłem na bloga z informacjami o PIT-36. Polecam każdemu wejść sobie na stronę www i poczytać o PIT-36. Oczywiście bardzo dużo różnych informacji znalazłem, które są bardzo ważne. Dlatego każdy powinien sobie o tym poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie ozdoby. Mimo że styl skandynawski odchodzi powoli w niepamięć, to ja nadal urządzam dom w takim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ozdoby są naprawde bardzo ciekawe i interesujące. Dlatego mam zamiar takie sobie zakupić. Ale ja szukałem ostatnio włóczek bawełny i powiem Wam, że ciężko znaleźć. Ale wpadłem na bardzo ciekawy sklep, w którym jest masa takich włóczek. No i wkońcu mogę zacząć szydełkować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Święta już minęły, ale te zdjęcia dalej mnie zadziwiają ! :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne wnętrze! ja zastanawiam się nad drewniany stołem http://hoom.co , masz może w swoim domu? zastanawiam się jak impregnować takie drewniane rzeczy. Są specjalne farby olejki etc? Jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem klimatycznie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  18. A jakie ozdoby preferujesz bardziej na wiosnę właśnie ?

    OdpowiedzUsuń
  19. No jak na moje świetnie to się wszystko prezentuje, klimat jest.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja ozdób w ogóle nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! takie ozdoby zawsze wpadały mi w oko, super klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nie zrobiłaś czegoś podobnego na wielkanoc!

    OdpowiedzUsuń
  23. To prawda, bo mogłoby być to bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  24. ale dla kogo to jest ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  25. co z tego, ze po świetach zawsze mozna to na na tegoroczne wykorzystac czyz nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. W takich momentach to jestem nawet w stanie zatęsknić za świętami, choć z reguły za nimi nie przepadam, ale ozdóbki? Świetnie się prezentują i pewnie przyprawiłyby moją żoną o palpitację serca z zachwytu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne świąteczne ozdoby, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ozdoby zrobiły na mnie ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne ozdoby, aż zatęskniłam za świętami :) Na następne Boże Narodzenie muszę sobie coś podobnego sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda to pięknie tylko zastawiam się jak wychodzi cenowo to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podobają mi się te stylizacje. Aż przypomniałem sobie o świętach, choć jeszcze do nich daleka droga :)

      Usuń
  31. Ozdoby faktycznie śliczne, ale ja wole jednak prostsze i skromniejsze wystroje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczne zdjęcia, ozdoby mega!

    OdpowiedzUsuń
  33. Robisz naprawdę cudowne zdjęcia! Widać, że masz wyczucie estetyczne i dobry smak.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne ozdoby, bardzo ładnie to wygląda. Aż się zaczyna tęsknić za świętami i zimą

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowne dekoracje, bardzo w moim stylu :D no i robisz super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  36. pięknie, jednym słowem idealne kadry idealnych momentów ;) a kolorystyka perfekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  37. ależ cudowne wnętrze! pełne stylu i ciepła! dobrze że już niedługo święta

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow, to mnie trochę zainspirowało, nie mogę się doczekać świąt !:)

    OdpowiedzUsuń
  39. czy ktoś mi wytłumaczy, dlaczego ludzie teraz tak bardzo lubią biały kolor??

    OdpowiedzUsuń
  40. jak to teraz? To znaczy, że dawniej nie lubili białego kolory czy co bo nie rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  41. To prawda, niesamowita inspiracja. Trzeba czekać tylko na święta.

    OdpowiedzUsuń
  42. Komuś naprawdę mocno się chciało, gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  43. Styl skandynawski jest naprawdę spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja bardziej od skandynawskiego wolę jednak styl południowców, ale muszę przyznać, że całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Takie ozdoby zawsze sprawiały, że czułam klimat świąt!

    OdpowiedzUsuń
  46. Te pierwsze zdjęcie to zdecydowanie moje ulubione zdjęcie z tego bloga !

    OdpowiedzUsuń
  47. cudowne jest to wręcz, uwielbiam takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak ja się cieszę, że święta będą już niedługo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Lene ma świetne kolekcje, zgadzam się

    OdpowiedzUsuń
  50. Super dekoracje idealne na święta.

    OdpowiedzUsuń
  51. A święta idą, są już tuż tuż.

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystko takie w stylu hygge, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Hurrah, that's what I was searching for, what a stuff!
    existing here at this website, thanks admin of this web
    site.

    OdpowiedzUsuń
  54. I'm really enjoying the design and layout of your site.

    It's a vety easy oon the eyes whidh makes it much more enjoyable
    for me to come here andd visit more often. Did you hire out a developer to
    create your theme? Fantastic work!

    OdpowiedzUsuń
  55. I'm extremely impressed with your writing skills and also
    with the layout on your blog. Is this a paid theme or did you customize it
    yourself? Either way keep up the excellent quality writing, it's rare to see a nice blog like this one nowadays.

    OdpowiedzUsuń
  56. WOW just what I was searching for. Came here by searching for software

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajna sprawa, naprawdę spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Lene jest genialna, mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ostatnio takie w Ikea podobno miały być :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Święta znowu się zbliżają :) Ładnie takie cudeńka się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  61. Jak ja kocham ten piękny świąteczny czas ! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam stylistykę tych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń