05 lipca, 2016

Summer ♥



























Zdjęcia: Alicia Taylor

35 komentarzy :

  1. Wspaniałe miejsce. A parasol w pasy jest bajeczny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, miejsce jest piękne, zdjęcia też dodają swojego uroku, a parasol niespotykany;)

      Usuń
  2. Te butelki budują fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim otoczeniu można naładować akumulatory na cały rok : ) Na tych zdjęciach doskonale widać, że biel i granat są sprawdzonym pomysłem na letnią aranżację. Taki duet nie przytłacza, a jednocześnie nie trąci nudą. Taras nad samym morzem to porostu marzenie : ) Cudne są też dodatki - pasiasty parasol, szklane butle i białe wiosło na tle kontrastującej czarnej ściany – dodają mocnego pazura błogiej wakacyjnej atmosferze. Świetne foty : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, wiadomo, że jak lato to muszą być motywy marinistyczne - biel i niebieski. Parasol i krzesło (fotel?) na pierwszym zdjęciu mnie ujęły. Nic tylko się kłaść i opalać, słuchając szumu morza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne letnie atrybuty :D Bardzo fajne zdjęcia, pełne koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również bardzo mi się podobają, niekiedy proste rzeczy, a mają urok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bajecznie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko zależy od kreatywności i Tobie to wyszło po prostu idealnie ;)


    nowe mieszkania kraków

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie to wygląda, co ważne to nie jest na tych zdjęciach za dużo przedmiotów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysły, ten ananas wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez bardzo mi się podobają te zdjęcia.. mają w sobie takie coś.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bije z nich moc fajnych wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie tak! Są takie barwne, lekkie, radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też bardzo się te zdjęcia podobają i już tęsknię za takimi klimatami!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wnętrza i zdjęcia. Natrafienie na ten post to dla mnie powiew lata, które właśnie przeminęło zostawiając szarą jesień za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie jest to taki powiew lata, ta atmosfera nie do podrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, bardzo klimatycznie, aż można zatęsknić za latem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To może teraz jakieś jesienne fotki? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe inspiracje, świetny styl. I oczywiście bardzo dobre zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż nie można się doczekać znów wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A jak teraz wygląda to cudowne miejsce ? Jestem bardzo ciekawy !

    parasole handlowe

    OdpowiedzUsuń
  22. Też jestem bardzo ciekawa, co tam u Ciebie, autorko bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam taki styl :)
    Pozdrawiam

    - - - -
    Zachęcam do zapoznania się z aplikacją Moja Gazetka

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym mieć taki domek :) Piękny krajobraz, świetny klimat i do tego jeszcze wnętrze jest bardzo praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiele stylowych kreacji pomieszczeń. Dzięki za nowe pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze mnie zastanawiało skąd Wy bierzecie te pomysły... Przecież to wcale łatwe nie jest wymyślić coś takiego

    OdpowiedzUsuń