09 listopada, 2013

Dom ze Szwecji

Dom z 1800 roku, leżący na obrzeżach Sztokholmu. Dominują w nim kolory ziemi, tworząc ciepły i spokojny nastrój. Od zawsze mam słabość do wnętrz w których połączone są współczesne elementy ze starszymi dodatkami. W tym domu można znaleźć przedmioty wyszukane przez właścicieli na targach staroci (szafka w przedpokoju, ryciny w salonie), Ikei (lampy w sypialni, biała szafka w salonie) oraz popularnych również w Polsce marek House Doctor (stolik kawowy) czy Lexington (narzuta w sypialni). Szkoda, że udało mi się znaleźć tylko cztery zdjęcia. Jestem bardzo ciekawa reszty.




























źródło: www.skonahem.com

10 komentarzy :

  1. Bardzo ładne. Brakuje mi tylko drewna na podłodze. Te panele to letka profanacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że jest to jednak drewno. W przedpokoju na bank, myślę, że właściciele pokusili się na nie również w salonie.

      Usuń
  2. Przytulnie, chętnie wprowadziłabym się do takiego domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, nie tylko Ty, mnie również niezmiernie się on podoba;) Dodatkowym smaczkiem jest jego wiek.

      Usuń
  3. Tylko zasiąść w takim fotelu i poleniuchować z kubkiem kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dokładnie taką samą myśl, jak tylko zobaczyłam ten salon;)

      Usuń
  4. Na nowo lampy kreślarskie przeżywają renesans:) Miałam takie lampy a teraz chyba się skuszę na zakup:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój egzemplarz już mam i każdemu polecam zakup lampy w tym stylu - wygląda świetnie nie tylko na biurku i w pracowni, ale w zasadzie wszędzie;)

      Usuń
  5. Bardzo udana mieszanka stylów. Zazdroszczę właścicielom tego pieca ...

    OdpowiedzUsuń