23 maja, 2013

Pożegnanie i powitanie

Te zdjęcia pojawiały się wielokrotnie na blogach zarówno polskich jak i zagranicznych. Nie bez powodu, są piękne a dodatkowo autorstwa znanej szwedzkiej fotograf Anny Kern. Za ich stylizację odpowiada nie mniej znana szwedzka stylistka mody, wnętrz i komercyjnych sesji reklamowych Eva Lindh. 
Dla mnie są ważne z jeszcze jednego powodu. Cztery z nich towarzyszyły mi od początku istnienia mojego sklepu internetowego i kojarzą mi się z takim dobrym startem. Do Evy Lindh napisałam razem z przyjaciółką z którą zakładałam sklep - dość naiwnie zapytałyśmy, czy możemy wykorzystać za niewielką opłatą jej zdjęcia na stronę otwieranego sklepu ze skandynawskim designem. Eva zaproponowała nam kwotę tej "niewielkiej opłaty" i trochę nam miny zrzedły. Cena była dla nas za wysoka, dlatego grzecznie podziękowałyśmy. Można jednak powiedzieć, że Eva nie dała za wygraną;),  napisała do nas, że wraz z Anną Kern pozwolą nam wybrać dowolne zdjęcia z ich portfolio, a jedyną formą podziękowania niech będzie umieszczenie informacji na stronie sklepu czyjego są autorstwa. Do tej pory trudno mi uwierzyć w taką bezinteresowność. 
Dzisiaj rozstałam się ze swoją starą stroną i pojawiła się w jej miejsce nowa, ale już bez tych zdjęć. Nie mogłam się jej doczekać, ale w takim ostatecznym momencie jest mi po prostu trochę smutno i żal tej  dawnej, tak wiernie mi towarzyszącej. Pozwoliłam więc sobie zachować jej cząstkę w postaci tych kilku zdjęć na blogu. Miłego oglądania!

































www.evalindh.se

6 komentarzy :

  1. Z tymi zdjęciami słoiczków spotkałam się już wcześniej. Zachwycające!

    Pozdrawiam serdecznie,
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam zdjęcie z misiem ze strony sklepu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłe wspomnienia :) Piękne zdjęcia i stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie minimalistyczne kompozycje na zdjęciach - pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kolorowe nakrętki od słoiczków skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne, oryginalne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń